sobota 13. října 2012

Hotová krajka, nové látky a kytičky...

Co vám budu povídat, nějak v posledních dnech nestíhám. Musí se využít pěkného počasí a připravit zahrádku na zimu, potřebuju ušít další dýně, pustila jsem se do háčkování nové filetové bordury a zase po delší době do pletení z papíru. Rozdělaného toho mám tedy požehnaně, ale je tu už i jedna hotovka. Kraječka do košíku na ruční práce je hotová a přišitá k látkové vložce a takhle to celé vypadá.





Včera mi taky přišly nové látky od Dáji, jsou krásné a už se těším až z nich začnu šít.



Tahle vánoční je na nové polštáře, chtěla bych je ozdobit nějakou jednoduchou vánoční výšivkou tak už jenom čekám na nový Dekor kde by mělo být vánoční křížkové vyšívání.



A teď pro změnu kytičky. Muškáty venku na oknech ještě krásně kvetly, chci je ale zachovat pro příští rok tak jsem je před mrazíky minulých dnů nastěhovala na verandu kde budou ještě nějaký čas dělat parádu, až odkvetou zastřihnu je a budeme čekat na jaro Usmívající se


A tohle je moje nejstarší orchidej. Celé léto odpočívala a teď strašně rychle vyhnala rovnou dva květní stvoly a v posledních dnech rozkvetla do krásy.





Všem vám přeju pohodový sobotní večer a krásnou neděli Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky