úterý 9. října 2012

To se to háčkuje...

S příchodem nevlídného podzimního počasí jsem se pustila do dokončování restíků. Srdíčkovou borduru už znáte, háčkovala jsem ji na záclonku, na dvě komodky a nakonec na stolek, bylo už těch srdíček nějak moc tak jsem si od nich musela na chvíli odpočinout. O prázdninách mi starší dcera "ofimovala" můj oblíbený háček a to se to jinak pracuje než s tenkým kovovým.



Bordury byly uháčkované raz dva a takhle celá dečka vypadá.




A tady už je na stolku, fotila jsem proti oknu do sluníčka takže se omlouvám za mizernou kvalitu.




A háčkuju dál, košik z papíru ve kterém mám pořád nějakou rozdělanou práci má už dva roky slíbenou krajku okolo látkové vložky a krajka už se pomalu rýsuje. Jeden, dva večery a bude hotovo.



Dneska jsem taky po delší době upekla sušenky z burákového másla, tentokrát jsem měla hrubozrnné s kousky buráků a to je zase dobrota. Pokud máte chuť recept najdete tady.




A abychom nezapomínali že je podzim ušila jsem další várku dýní, tyhlety byly na přání a já doufám, že se budou líbit.
Ty pravé jsem nevypěstovala a protože jsem hořekovala, že nemám nic na dekoraci tak mi tyhle koupil manžel v zahrádkářské prodejně.
Pokusím se vybrat semínka a na jaře naseju Usmívající se




Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky