pátek 16. listopadu 2012

Háčkovaná srdíčka

Krásný páteční večer vám přeji. Tak jsem se konečně taky pustila do vánočního háčkování. Mám moc ráda na vánočním stromečku háčkované ozdoby. Různých vloček, koulí, rybiček a andělíčků mám z předešlých let spoustu tak jsem se letos pustila do srdíček. Návod jsem našla tady, ale háčkovala jsem jenom podle obrázků od oka, nechtělo se mi luštit návod a moc počítat jednotlivá očka tak je každé srdíčko malý originál. Včera jsem je naškrobila a vůbec nevypadají špatně, stromečku snad budou slušet.









Tak to jsou moje srdíčka "placatá" teď pracuju na srdíčkách 3D ale to zase někdy jindy.
Dneska vám ještě ukážu moji stařičkou mini orchidejku, kvete pravidelně a její květenstvví bývají hodně bohatá, mám tyhle malé orchideje moc ráda, nezaberou moc místa a vypadají dobře.


A protože máme konečně pátek, nezbývá mi než vám popřát krásný a pohodový víkend Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky