úterý 20. listopadu 2012

Další srdíčka a radost z Tchiba

Konečně jsem dokončila šest háčkovaných srdíček. Tentokrát nejsou srdíčka placatá, ale prostorová. Háčkovala jsem je stejně jako ta placatá, vždycky dvě bez poslední řady. Potom jsem si ušila srdíčka stejně velká jako ta háčkovaná, do červených bílá a do bílých červená. Látková srdíčka jsem naplnila dutým vláknem a ručně zašila.
Potom jsem vždycky dvě srdíčka sháčkovala poslední řadou obloučků z dlouhých sloupků. Když jsem měla sháčkované asi dvě třetiny, vložila jsem mezi háčkovaná vyplněné srdíčko a doháčkovala.
Potom už zbývalo jenom doháčkovat poutko na zavěšení.









Dneska po návratu z práce mě čekalo doma překvapení v podobě balíčku z Tchiba. Objednala jse si vánoční žakárový ubrus smetanové barvy a silikonové formičky na vánoční muffiny.





A to bych nebyla já, abych formičky hned nevyzkoušela a vyzkoušela jsem i přiložený recept a taky už jsem ochutnala a je to dobrota. Určitě časem přidám recept na můj receptový blog. Tak už jsou tam, jestli máte na tyhle muffiny chuť, recept je tady.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky