pondělí 26. listopadu 2012

Zahnuté stromečky a trocha vyšívání

Stromečky se zahnutou špičkou se mi líbily už loni, ale nějak na jejich realizaci nedošlo. Letos jsem si pospíšila a dva už nám stojí na zápraží. Stromečky jsem umotala ze smrkového chvojí a to jen tak hala-bala líbí se mi když tu a tam nějaká větvička trčí. Dneska odpoledne jsem stromečky dozdobila, ale než jsem byla hotová byla skoro tma, takže fotky za moc nestojí. Stromečky jsem ozdobila bílými hvězdičkami, hvězdičkami z proutků, lýkem, modřínovými šiškami a červenými bobulemi. Ještě musím malé květináče v kterých jsem stromečky motala pořádně upevnit do velkých šamotových květináčů aby lépe odolaly větru.









Po večerech maličko vyšívám, a co to bude vám snad ukážu začátkem adventu. Zatím vám všem přeju pohodový týden.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky