pátek 23. listopadu 2012

Nové formy na perníčky

Krásné vyřezávané formy na perníčky od pana Slavíka už nějaké mám, ale letos jsem zase po dlouhém váhání neodolala a dvě nové si pořídila. Jsou opravdu překrásné, hlavně koník, který je z broskvového dřeva no posuďte sami, není to nádhera?




K formám jsem dostala i recept na staročeský perník, který by po rozležení měl být dokonce poživatelný, no nevím zatím je k nerozeznání od kamene Křičící





Nějak jsem se při zadělávání zamyslela a a těsta zadělala z celé dávky a to jsem si tedy dala, tohle je výsledek mé práce za celé odpoledne. Koníčci jsou perfektní, takového nádherného reliéfu po upečení jsem ještě snad nikdy nedosáhla. Andělíčci jsou slabší na ty to chce moje staré těsto z medu a mouky a taky mám v plánu udělat pár andělíčků ze samotvrdnoucí hmoty.






A ještě mám pro vás dneska pozvánku na příští sobotu, kdy proběhne převánoční trh v Plasné, na který vás tímto srdečně zvu a přeju krásný poslední předadventní víkend Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky