pondělí 3. prosince 2012

Advent u nás...

První adventní neděle je za námi, a začátek adventu nám přinesl i sníh, není ho moc, ale je bílo a můžeme ladit Vánoce.
Kousek věnce na vchodové dveře už jste v jednom minulém článku viděly a tady je celý. Chtěla jsem úplně přírodní, ale nesehnala jsem vhodnou březovou kůru na hvězdičky ani šípky, tak tedy hvězdičky ze samotvrdky a bobule umělé Mlčící



Druhý věnec je skořicový, skořicové voňavé svíčky, kousky skořice a přírodní jutová stuha, korpus věnce je z jedlového chvojí.





Loni jsem dostala od mamky keramický adventní svícen tak jsem ho nazdobila taky.



A nakonec srdíčko, které už znáte z minulých let. Vždycky jsem si ho kupovala na vánočním trhu, letos ale srdíčka nebyla. Koupila jsem si tedy větev kanadské jedle za 30 Kč loňské srdíčko, které jsem měla schované rozebrala a tady je výsledek.



A co advent a vy?
Mějtě krásný předvánoční čas Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky