sobota 1. prosince 2012

Vánoční trh v Plasné

Z mých předchozích článků už určitě víte, že se dneska konal vánoční trh v Plasné u Kardašovy Řečice.
Stejně jako minulé roky se ho účastnila naše Pája se svými perníčky a kytičkami kanzaši.
Já jsem letos přijela až na samý závěr trhu, protože mi to dneska nějak časově nevycházelo, a proto mám i málo fotek - pár z rána než to všechno vypuklo a když jsme odpoledne přijeli, už nebylo co fotit, ale vánoční atmosféra byla, trh se vydařil a celé dopoledne i nádherně svítilo sluníčko tak co víc si přát.
No a tady je naše zmrzlá perníkářka ve svém stánku.









Ve dvoře hořely ohně v koších, aby se vymrzlí návštěvníci měli kde ohřát.




Celý den probíhal i bohatý program, tohle je dětská rytmická skupina HAKUNA-MATATA




Každý rok si kupuju nějakou drobnost u stánku chráněné dílny NAZARET, letos mě dostal tenhle úžasný hrníček, hned v pondělí si ho odnesu do práce na čajík.



A to je pro dnešek všechno a mě nezbývá než vám popřát krásný večer a pohodovou první adventní neděli Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky