pátek 1. listopadu 2013

Trhací buchta jinak a to ostatní tak trochu vánoční...

Krásný páteční večer vám všem přeji. O den kratší pracovní týden utekl jako voda a už tu zase máme víkend!
Včera jsme upekla trhací, nebo odlupovací buchtu s jablíčky. Inspirovala jsem se u Moniky, ale těsto jsem dělala podle receptu co mám na druhém blogu.
A ještě se musím pochlubit mým novým tácem-štrůdlovníkem od skvělé keramičky Marie Mikulové z Týna nad Vltavou, od které už mám za posledních asi tak patnáct let pěknou sbírku.





A teď moje další radost! Od loňska uchovaná, celé léto ve skleníku opečovávaná vánoční hvězda po přestěhování domů, zatím na studenou chobbu aby neutrpěla moc velký tepelný šok začala vyhánět červené listeny, neklamná známka toho že se opravdu blíží Vánoce!



No a aby mi v té nadcházející zimě bylo pěkně teplo, objednala jsem si úžasnou heboučkou pletací přízi Laguna ( směs bavlna + hedvábí) a z dvojité si po večerech pletu šálu. Dneska jsem koukala, že Blanka z ní háčkovala celou deku a to tedy musí být opravdu teploučké zamuchlání!!!





A další známka toho, že brzo budou Vánoce je rostoucí zájem o vytlačované perníčky, takže včera zaděláno, dneska vytlačeno a zítra se bude péct.



Přeji vám všem krásný, pohodový, ničím nerušený víkend!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky