pátek 31. ledna 2014

Andělíčci

Krásný večer vám přeji. Tak tu máme konečně pátek to jsme se my pracující zase načekali Usmívající se
Zima mě nebaví, v tomhle čase opravdu přežívám od víkendu k víkendu kdy nemusím vstávat v pět ráno a ven vycházím jenom minimálně... kdyby aspoň bylo trochu sluníčka! Nedá se dělat vůbec nic ani pořádně fotit, protože schází světlo a umělé za nic nestojí. No dost nářků i když mě nic moc nebaví, našila jsem aspoň pár andělíčků do obchůdku na Fléru aby se to tam trochu barevně naladilo na jarní vlnu.
Fotila jsem na kredenci a až na fotkách jsem si všimla sněhových vloček nějak jsem na ně při uklízení vánoční výzdoby zapomněla tak zítra půjdou dolů.











No a zítra se pustím do pečení kváskového chleba. Kvásek se podařil tak jsem zvědavá jak to dopadne.


Děkuji vám za návštěvy a komentáře a přeji vám krásný a pohodový víkend !!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky