pondělí 3. února 2014

Únor...

Krásný večer vám přeji!
Tak tu máme únor-hurá!!! Zase jsme o krok blíže k jaru. Sice je to ještě daleko, ale já už jsem připravená. Mám nakoupenou spoustu semínek a dneska jsem nasela papriky.





No ale pořád je zima tak tvořím. U Helenky se mi moc líbily tulipány tak jsem si tři uháčkovala do větviček z kroucené lísky, všechno ve váze od Lenky Hložkové.



Včera jsem uháčkovala na zkoušku čtvereček s hvězdičkou, mám s tímhle vzorečkem určitý záměr, ale nemají přízi kterou jsem si vybrala takže budu promýšlet a čekat.


No a pletu. Asi po třech letech pletu svetr. Pletu ze 100 % vlněné příze, objednala jsem ji přes internet a tváří se maličko kousavě, ale já nejsem zas taková citlivka a třeba se po vyprání a naavivážování zjemní. Zatím pletu lícovým žerzejem a sedlo budu dělat copánkové na kruhové jehlici. Nikdy jsem to ještě nedělala a popis nemám takže pokus - omyl. Pokud někdo máte nějakou zkušennost budu ráda za každou radu.




Tak to je pro dnešek všechno. Přeji vám pohodový pondělní večer a klidné únorové dny!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky