středa 10. května 2017

Bylinkový záhon

Když počasí, čas a síly dovolí, věnujeme se terénním úpravám okolo domu. Spodní část zahrady, kde máme od loňska nahrnutou hromadu ornice je hodně mokrá a pro techniku težce přístupná, takže na řadu přišel krumpáč, rýč a lopata a ornici kolem domu rozvážíme pěkně na kotouči, práce je to těžká a zdlouhavá, ale do podzimu to snad zvládneme.


Dlouho jsem celému svému okolí tvrdila, že nikde nebude žádný záhon, žádné pletí, jenom tráva...
No, jaro přišlo a s ním okolo celé jižní strany domu bylinkový záhon Usmívající se Něco málo nových rostlinek jsem si koupila, něco přesázela a časem se uvidí, co se ještě vejde. Zatím jsou rostlinky malé a ty choulostivé ještě čekají ve skleníku až přijde jejich čas...
Zatím je to takové protivné rýpání v blátě, ale kolem dvou stran domu už mám nasetou trávu, až se zazelená bude to hned veselejší.




A taky jsem přemýšlela o označení rostlinek, to když přes zimu nějaká zahyne a já pak na jaře marně přemýšlím co to uschlé roští bylo. Na Fléru mě zaujaly tyhle zápichy a hlavně jejich cena, tak jsem pár objednala.


Bazalky mám předpěstováno spoustu, máme ji rádi a v mrazáku jí mám celou zimu. Ta si ale na vysázení do záhonu ještě počká, dneska u nás byly -4 stupně a co nebylo ve skleníku tak zmrzlo, takže s ořechy, švestkami, blumami a rybízem se opět jako několik posledních let můžeme rozloučit.




Přeji vám pohodové květnové dny, snad už bez mrazů!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky