úterý 21. srpna 2018

Zahrada v srpnu

Krásný večer vám přeji! Konečně se dá trochu fungovat, jako mám teplo a sluníčko ráda, to jo, ale všeho moc škodí. V práci už se mi teplota přehoupla hrubě přes 30 stupňů a ani stolní ventilátor moc nepomáhá. No a když i já toužebně vyhlížím ochlazení to jde vážně už do tuhého Usmívající se Dlouho jsem nefotila zahradu, ono tedy není moc co fotit, i u nás na bažině už se zahrada pomalu mění ve step, přes potok chodí kocour suchou nohou a tím pádem zaléváme už jenom to nejnutnější.
Daří se tomu co si kořínky dosáhne pořádně hluboko a tomu co má sucho a horko rádo.
Loňské vřesy které přezimovaly v truhlících na oknech jsem na jaře přesázela a už pomalu začínají kvést.



Paulovnie má už asi kořeny v rybníku, protože jinak tedy nevím a i slunečnice, které měly mít metr už vyrostly do nebe



...ale moje největší letošní zahradní radost je nová hortenzie latnatá, loni na podzim jsem zasadila deset centimetrů velkou rostlinku a takhle v těchto dnech vykvetla do krásy, ještě by se měla vybarvit do růžova, tak snad to do podzima stihne.




zato růžové hortenzie jsou pečené za živa. Stará řídká švestka už moc stínu nedává a tak jsou květy sušené na stojáka



No a dýně, tak ty by taky ušly. Na podzimní výzdobu bude



I letničkvý záhon se jakš takš drží a o víkendu už snad sprchne tak uvidíme, uvidíme...



Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky