sobota 27. října 2018

Andělů není nikdy dost!

Krásné, i když upršené sobotní ráno vám přeji!
Dneska je to měsíc co mě po mém ošklivém úrazu propustili z nemocnice. No co vám budu povídat, ještě pořád se necítím ve své kůži, ale když se podívám ten měsíc zpátky tak ano, není to ono, ale lepší se to každým dnem. Už mám dokonce i vycházky a zvládnu i menší procházku tak hurá! A protože mi všichni říkají, že při mě stáli všichni svatí a jak už jsem nejednou řekla, prostě andělů není nikdy dost a tak vám dneska představím mé dva nové ochránce. Děda nařezal špalky, já jsem jednou rukou nějak oplácala křídla a hlavu sádrou a kvůli vlhkosti natřela akrylovou barvou a manžel to celé skompletoval. S výsledkem jsem moc spokojená a teď ať se hoši snaží, se mnou to nebudou mít jednoduché Usmívající se






Ještě před úrazem jsem si koupila žlutou chryzantému, když jsem byla v nemocnici, tak trochu namrzla a vypadalo to, že už letos nevykvete. Minulý týden když u nás zase hrozily mrazíky jsme ji dali domů, ať se holka ukáže jestli ten teplotní šok zvládne a zdá se že ano! Poupátka začala růst a tak mi dělá spolu s vánoční hvězdou, které už taky byla ve skleníku zima společnost v obýváku. Každý večer ji ale odnáším do pokojíku kde se nesvítí a ještě zakrývám černým pytlem a už se začínají objevovat první červené listeny.




Užijte si pohodový sváteční víkend!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky