sobota 20. října 2018

Při sobotě

Krásný večer vám přeji! Počasí nám dneska začalo ukazovat svojí pravou podzimní tvář, celé dopoledne mlha a ani odpoledne žádná sláva.
Na připomenutí babího léta polštář...




A dneska jsem pekla chleba. Kvásek je potřeba jednou týdně oživit, takže i když mám levou ruku pořád spíš jen pro ozdobu, těsto jak jinak zadělala pekárna. Minulý týden jsem si koupila formu na pečení chleba. Tak rovnou z pekárny jsem těsto bez jakéhokoli hnětení přesypala do formy, nechala dokynout a upekla. Výsledek super námaha minimální a asi už u tohohle postupu zůstanu!



No a zahrádka. Tak ta se pomalu ukládá ke spánku, letos bez mého přičinění jsem pouze ve funkci pozorovatele a tak jsem vypozorovala, že mi rozkvétá fialová azalka, takhle v říjnu... už se radši ničemu nedivím.



A nakonec ořechy! Tak to je letos kapitola sama pro sebe. Máme sklizeno, usušeno a troufnu si říct, že zásobu na několik let, tohle je jenom část, zbytek se ještě dosouší na půdě.


Tak to je tak letem něco od nás. Přeji vám krásný sobotní večer a pohodovou neděli!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky