pondělí 20. července 2020

Přestěhováno

A tak jsem Cestičky přestěhovala, tedy já osobně ne, o víkendu se této činnosti zhostil zeť a já jsem moc ráda, že tahle moje dvanáctiletá kronika života neskončila v propadlišti času.
Takže jsem tady a vrátím se k původnímu modelu, tady tvoření (kterého už je tedy hodně poskrovnu) zahrádka a cestování a na druhém blogu recepty, ale těch už taky nějak moc není, no uvidíme, uvidíme a slibuji, že se budu snažit :)
No a zatím jedna pozvánka k nám do jižních Čech. ZOO Na Hrádečku v Horní Pěně. Kouzelná soukromá zoologická zahrada do které se rádi vracíme 







Měla jsem úplně vybitý telefon, takže fotek víc nemám a taky jsme tam byli v poledne a bylo vedro a většina zvířat byla zalezlých, ale i tak se nám tam zase líbilo.
Přeji vám krásné léto, v rámci možností pěkné počasí a spoustu krásných zážitků :)

4 komentáře:

  1. Vlasti, zoo je malá, ale útulná.🙂
    Přeji spokojené letní dníky.🌞

    OdpovědětVymazat
  2. krásné fotečky a určitě i krásný pobyt.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké fotky, já žádnou ZOO už dlouho nenavštívila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky už jsme dlouho v žádné ZOO nebyli.Docela bych šla. :-) Máš to tady hezké Vlasti.

    OdpovědětVymazat

Oblíbené příspěvky