pondělí 5. ledna 2009

Hrníčky

Když jsem dneska uviděla u Evy a Jany jejich hrníčky, neodolala jsem a několik svých oblíbených jsem taky vyfotila. Hlavně jsem chtěla vyzkoušet stativ, který mi přinesl Ježíšek a pořád jsem nějak nevěděla na čem. Tak tady je výsledek, ještě to chce vypilovat, ale teď zrovna na to není čas.
Jak budete vidět, tak lehce ujíždím na keramice a hrníčkách obvzlášť. Většinu jsem jich dostala, ale když někde na trhu nějaký pěkný uvidím tak neodolám a koupím si ho.

Tak tenhle jsem si koupila loni na adventním trhu v Plasné, je vyroben v chráněné dílně a čajík je z něho naprosto úžasný
Slunečnice miluju, je to dárek od Ježíška a mám dokonce čtyři
A tenhle jsem si koupila na dovolené v Roháčích ve vesnici Habovka
Tenhle jsem dostala před léty od manžela, je krásný, ale z nějakého divného materiálu, všechno v něm má divnou pachuť, tak se na něj jenom dívám
Tenhle jsem dostala od švagrové, už nevím k jaké příležitosti, ale má své kouzlo
A tenhle je jak jinak než na bylinky
No a tyhle pidi hrníčky prostě jen tak, na koukání

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky