úterý 5. března 2013

Zaječice Matylda :))

Ušít zajíce alá-Maileg jsem si už chtěla dlouho, ale nikde jsem nemohla narazit na střih a dělat ho podle zajíce z obrázku se mi nechtělo. Až v minulých dnech při hledání něčeho úplně jiného jsem na něj narazila na Mimibazaru a jednoho ušila. Není to ono, mám jenom šedo-béžovou látku a na zajíce by to chtělo něco tmavšího a taky jsem si chtěla ušít zajíce velkého, ale nějak jsem neodhadla zvětšení střihu tak ten můj má necelých 55 cm.
Takže první zkušební pokus vypadá takhle až budu mít lepší látku ušiju pořádného zajdu.


Při focení si se mnou pěkně hrálo sluníčko, vždycky vykouklo tam, kde jsem ho potřebovala nejmíň Úžasný





A taky začínám trochu jarně zdobit, včera jsem si ustřihla větvičky zlatice a kroucené lísky a pověsila na ně keramické slepičky a plechové kytičky, už mi schází jenom ta bílá váza, no do Velikonoc snad dorazí Mrkající





Mějte se krásně předjarně!!!!!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky