pátek 22. března 2013

Polštáře s růžemi

Tak se nám ten začátek jara nějak nevydařil. Za týden jsou Velikonoce a vůbec to tak nevypadá. A protože počasí ven neláká je pořád dost času na tvoření. Nové závěsy a potahy na židle už mám hotové a zbylo ještě i na polštáře, filetovou krajku jsem vám už ukazovala a tady je zrealizovaná. Polštáře jsem fotila první jarní den když nás přišlo navštívit sluníčko...




a tady polštář na převlečené židli.



Zadní stranu jsem ušila z korunkové látky, která mi zbyla od šití deky. Zapínání jak jinak než na nekonečný zip.



No a dneska jsem trochu trénovala na Velikonoce, kraslice jsem neháčkovala ani nešila, ale pekla, zatím z jedné dávky lineckého do svátků určitě nezbydou, ale nevadí tak připeču.


Na víkend nám prý slibují pořádné mrazy, tak to všichni ve zdraví přežijte Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky