středa 11. března 2009

Bílá orchidejka

Minulý pátek jsme byli na výletě v Brně. Samozřejmě nesměla chybět návštěva hobby marketu. Potřebovala jsem ještě dokoupit nějaká semínka a jiné zahradnické nezbytnosti, takže oddělení pro zahradu a hlavně kytky jsem prošmejdila dokonale. Zaujala mě tam trpasličí orchidej, takové maličké nic, za to cena vysoká, hrubě přesahující 300,- Kč!
Paní která stála vedle mě se na cenovku dívala se stejným zděšením. Rychle jsem orchidejku vrátila zpátky rozhodnuta tuto zlodějinu nepodporovat!
V pondělí jsem byla s dcerou na poliklinice, paní doktorka nás vzala hned v sedm ráno a v půl osmé už jsme byly ve městě. Všechny obchody ještě byly zavřené, až na květinku, venku měli vystavené narašené cibule hyacintů, taková malá náplast za orchidej, která mi pořád nešla z hlavy, otevřela jsem dveře a přímo naproti nim bylo stejné platíčko s orchidejkami jako v Brně. Opatrně jsem nadzvedla jeden lístek, který zakrýval cenovku a bylo rozhodnuto, za pouhých 166,-Kč už se můj nový přírůstek zabydlel mezi svými poněkud přerostlými sestřenicemi.

Tak tady je v celé své pidi kráse



A pro porovnání se svou přerostlou příbuznou

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky