sobota 4. května 2013

Trochu háčkování a kytiček

Krásný sobotní večer vám všem přeji. Včera nám celý den pršelo, ještě dneska ráno se obloha tvářila hodně rozpačitě, ale nakonec se vyčasilo a po většinu odpoledne nádherně svítilo sluníčko.
Víc než háček teď sice používám motyčku, ale přece jenom po večerech něco málo tvořím. Od posledního kulaťáku mi zbylo pár klubíček, tak k němu přibyde ještě jeden čtvercový polštář ve stejných barvičkách. Zatím toho moc není tak jenom pro představu.







Háčkovala jsem podle téhle předlohy, kterou jsem našla na netu



Možná si ještě vzpomenete na moje kalanchoe, které minulý rok krásně kvetlo a letos si to takhle zopakovalo


A taky už jsem vystěhovala ven muškáty, doufám že zmrzlíci nepřijdou, podle předpovědi to zatím nevypadá a když bude se stěhovat zase domů. Zítra ještě přijdou před ošklivé květináče ohrádky, aby vítr muškáty neschazoval dolů.



No a nakonec naškrobená a pověšená záclonka. Mohla být o pět centimetrů delší, ale nevadí aspoň nestíní.
Protože máme jednu stěnu růžovo fialovou, zvolila jsem k záclonce závěsy z organzy ve stejné barvě.





A ještě jedna fotka úplně čerstvá, za oknem je vidět rozkvetlá broskev.



Mějte se báječně a užijte si pohodový zbytek víkendu Úžasný

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky