neděle 17. května 2009

Východ slunce

Začátkem týdne, těsně před tím, než se pokazilo počasí, byl po dva dny naprosto úchvatný východ slunce. Když jsem ráno ve čtvrt na šest vstávala, bylo včechno zalito podivným růžovooranžovým světlem. Vzala jsem si tedy na cestu do práce foťák a pokusila se udělat pár snímků. Zdaleka se mi nepodařilo zachytit realitu, ale aspoň se tedy pokusím popsat jak to vypadalo. Když jsem dojela na kopec, do místa odkud by se sluníčko pěkně vyfotilo, už bylo nad obzorem v úzkém pruhu jasné oblohy, nad kterým byly těžké dešťové mraky, protože sluneční paprsky mohly jít jenom jedním směrem byo zřejmě takové divné červené světlo, vypadalo to nějak takhle.

Na jihozápad bylo všechno nádherně osvětleno, je skoro k neuvěření, že v půl šesté ráno byly takovéhle stíny
Než jsem projela lesem a vyjela na druhý kopes, bylo sluníčko nevratně skryto za mraky a začínalo poprchávat

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky