neděle 24. března 2013

Velikonoční perníky

Perníky jsem letos na Velikonoce vůbec neměla v plánu péct. Říkala jsem si, že raději strávím začátek jara na zahrádce než v kuchyni, ale to by nějaké jaro muselo nejprve přijít. Venku fičí severák a celý den je pod nulou, tak jsem se do těch perníků nakonec přece jenom pustila. Včera jsem upekla vytlačované, jedlé perníky. Osvědčený recept je tady. Peču vždycky jeden vytlačovaný a jeden stejně velký jenom vykrojený, slepuji meruňkovou marmeládou a hladkou stranu namáčím v čokoládě, ale to budu dělat až v týdnu.






No a dneska jsem upekla tři plechy vykrajovaných. Na zdobení dojde asi zítra, ale bude to jenom rychlovka.



No a když nás to jaro venku šidí, posílám aspoň jarní kytičkový pozdav od nás z verandy.



Mějte pohodový předvelikonoční týden Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky