neděle 23. ledna 2011

Zima nebo jaro?

Já vím, že zima je v plném proudu, ale tenhle můj sukulent se nemůže dočkat jara stejně jako já a na zimovišti vyrazil dvě poupata. Jsem zvědavá jestli vykvetou.
sukulent

No a já přivolávám jaro pomocí narašených cibulí narcisek. Mám je doma od čtvrtka a určitě už o chlup povyrostly a už začínám vidět poupátka.
narcisky

Jenže když přijdu naverandu, vypadá to tam trochu jako na Vánoce. Vánoční kaktus konečně začíná vykvétat a loni kvetl až do Velikonoc.
kaktus

kaktus

kaktus

A mě se konečně podařilo vyfotit brhlíka. Když je v krmítku on, nemají ostatní ptáci šanci, ohání se po nich zobem a je pěkně agresivní!
brhlík
  Sýkorkám stejně nejvíc chutnají lojové kuličky.

sýkorky

Krásný nový týden všem

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky