pátek 21. ledna 2011

Šiju,šiju si pytlíčky :)

Abych si trochu odpočinula od háčkování čtverečků (už mi jich chybí jenom 15 ) ušila jsem dva pytlíčky a ozdobila je jak jinak než háčkovanou krajkou.
Nejdřív vám ale musím ukázat jednoho krasavce. Koupila jsem si ho včera místo vánoční hvězdy, kterou jsem tak zodpovědně zalévala až jsem ji asi ulila, na studené chodbě jsem měla asi víc šetřit vodou, tak doufám, že brambořík dopadne líp.
brambořík

A teď už pytlíčky. Ušila jsem je z bavlněné látky a jsou velké 23 x 32 cm, zadní strana je z jednobarevné látky režné barvy a přední je ozdobená háčkovanou krajkou ze Sněhurky.
Z rubové strany je našitý tunýlek z bílého tkalounu a protažená červená stužka na zavěšení.
pytlíčky

pytlíček

pytlíček

Všem Vám přeju krásný, zase už zimní víkend :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky