pondělí 7. února 2011

Jak se rodí zajíci...

..ti moji nějak takhle
Trošičku jsem si pohrála s jejich oblečením a ručně vyšila kalhotky a naaplikovala srdíčko. prvně jsem měla v plánu použít nějaký ozdobný steh ze šicího stroje, ale nakonec vyhrála jehla a bavlnky.
Do oušek jsem navlékla tenký drátek, aby se dala tvarovat.
zajíc

zajíc
A protože mě zajíci baví a chtěla jsem aby to byli fešáci, udělala jsem jim na kšandičky srdíčkové a kytičkové knoflíčky ze samotvrdnoucí hmoty.
zajíci

zajíci

A sotva jsem je vyfotila na poličce, začalo svítit sluníčko, tak jsem tu zaječí bandu vzala ještě vyvenčit ven :)))
zajíci

A jestli jste se vyděsili, že je u nás ještě sníh, tak né, tohle jsem fotila v sobotu.
Krásný nový týden všem :))

A protože dneska bylo opravdu nádherné jarní počasí, vzala jsem tu partu zaječí ještě jednou ven pěkně na sluníčko :)) a vidíte, nikde už není žádný sníííh hurááá!!!
zajíc

zajíc

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky