pondělí 14. února 2011

Křížkový steh

Dneska jsem vám chtěla ukázat jaké polštáře jsem si vyšila a ušila na letošní jaro. Křížkovou výšivku mám už týden hotovou, ale paní od které jsem si objednala látku na polštáře nepatří zrovna k nejrychlejším tak čekám a čekám...
Minulý týden mě v televizi zaujala reklama na časopis Křížkový steh, většinou se sice reklamou ovlivnit nenechám, ale tohle mě docela zajímalo. Celý týden jsem pátrala po trafikách, ale časopis byl všude okamžitě vyprodán, až v pátek jsem na něj úplně náhodou v jedné malé trafice narazila a po prolistování ho hned koupila.
Samotný časopis je na na krásném křídovém papíře a většina předloh se mi moc líbí, už se těším až se pustím do vyšívání. Teď háčkuju filetovou borduru k ubrusu a hned jak bude hotová pustím se do vyšívání podle tohohle časopisu.
Tak jenom pár fotek na ochutnávku. Ve středu vychází další šíslo a už se na něj moc těším.
Všem přeju krásný nový týden
časopis

časopis

časopis

časopis

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky