neděle 4. prosince 2011

Druhá adventní neděle

Doufám, že jste si užili krásnou a klidnou druhou adventní neděli.
Já jsem téměř celý víkend využila k pečení a zdobení perníčků na stromeček a už konečně pro nás!
Pájiny perníčky už znáte a tyhle jsou moje, nejsou dokonalé, ale mám z nich radost.


Na víkend přijela i moje starší dcera Adéla a taky si vyzkoušela, jestli zdobení perníčků nezapomněla, no a výsledek posuďte sami Usmívající se



A konečně přišel čas na zapálení druhé adventní svíčky. Včera jsem umotala ještě jeden věnec z březových větviček, nastříkala jsem ho zlatým sprejem a ozdobila hvězdičkami ze samotvrdnoucí hmoty. Tenhle věnec určitě neopadá. Svíčky jsem si objednala s vánoční vůní ručně dělané.
Andělíčka šila Pája, já mám látku připravenou, dokonce už mám udělanou i hlavičku, jestli ho stihnu ušít ukážu, ale nevím, nevím...



A tady je celé andělské zákoutí u nás v obýváku





Háčkovaného andělíčka jsem dostala od mojí maminky a aby lépe vynikl, vyfotila jsem ho ještě na dveřích.




A rozloučím se s vámi věnečkem ve tvaru srdce z dánské jedle. Měla jsem ho už loni a na dveřích nám visel téměř do Velikonoc a neopadal. Pro velký úspěch mi ho manžel koupil i letos.



A to je pro dnešek všechno, přeju Vám krásný nedělní večer a celý nadcházející týden Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky