čtvrtek 21. června 2012

Thelocactus bicolor

Na tenhle květ jsem čekala celý svůj kaktusářský život. Několikrát jsem si koupila rostlinku, která mi však nikdy nepřežila do dospělosti o květu nemluvě. Poslední pokus jsem udělala asi před čtyřmi lety. Od nějakého pana kaktusáře jsem si objednala kolekci semenáčků kaktusů a mezi nimi i thelocactus bicolor. Přišly mi semenáčky velikosti hrášku a tím se můj sen o tomto květu zase téměř zhroutil. Nicméně semenáčky jsem nasázela, starala se o ně jak nejlépe jsem uměla a většina kaktusů už loni kvetla. Tenhle si ale dal načas. Letos jsem ho ani moc nesledovala a před pár dny při zalévání jsem objevila veliké poupě . Včera odpoledne po příchodu z práce mě ve skleníku čekalo tohle překvapení.

Překvapení bylo o to větší, že ve všech knihách, které mám doma je prostředek květu žlutý a ten můj je sytě červeno oranžový.

a ještě jedna fotka v trávě, nemohla jsem se focení téhle krásy nabažit.


U nás je stále veliké horko, dusno a vlhko jako v prádelně i zvířata už jsou z toho celá zmožená ...
Pro dnešek se s vámi rozloučím fotkou zmořeného Ferdy.
A všem vám chci popřát slunečný a pohodový nadcházející víkend Úžasný

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky