úterý 20. prosince 2011

Nádherný mrazivý den

Dnešním dnem mi začala zimní dovolená a odměnilo mě i počasí. Bylo sice celý den pod nulou, ale sluníčko krásně svítilo a tak jsem dneska odpoledne vzala na procházku s Týnou zase jednou i foťák.
Sněhový poprašek rychle ubývá a Vánoce prý mají být na blátě tak jsem ten zbyteček sněho aspoň vyfotila.
Sněhem pocukrovaná hranice polen na sluníčku jen svítila.


Moc se mi líbilo i pocukrované pole




Silueta našeho kostela v odpoledním sluníčku



Na hřbitově nikdo nebyl tak jsem v rychlosti cvakla kostel ještě odtud, fotku jsem neupravovala tak modré nebe dneska opravdu bylo.




A ještě zamrzlý vypuštěný rybník a honem domů do teplíčka.




A dneska jsem ještě udělala poslední cukroví, nepečenou roládu z BE-BE sušenek, máme ji všichni moc rádi, receptík jsem zveřejňovala loni, pokud se vám ještě chce určitě vyzkoušejte je výborná a z jedné dávky je jí asi třičtvrtě metru Usmívající se



Užívejte v klidu a pohodě poslední předvánoční dny Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky