úterý 21. února 2012

Čtyři roční období

V minulém článku některé z vás zaujaly obrázky, které mi visí na stěně nad komodou. Jak už jsem psala měla jsem před pár lety vyšívací období a chrlila jeden obrázek za druhým. Obrázky se nakupily a najednou se naskytnul problém kam s nimi. Některé jsem ani nenechávala rámovat a mám je uklizené hluboko ve skříni no a některé našly své místo na chodbě a okolo schodiště. Mezi první výšivky patří tyto chaloupky ve čtyřech ročních obdobích. Předlohy na ně byly v nějakém časopise, ale už si vůbec nepamatuju v jakém. Vůbec jsem tenkrát neřešila barevnici vyšívací příze a bavlnky vybírala od oka z domácích zásob no a takhle to tenkrát dopadlo.











Tak to byla dávná minulost a co dělám teď? Trochu motám z papíru a trochu háčkuju. Tentokrát jsou to čtverce ze smetanové Perlety. Zatím jich mám deset a ani zatím nevím kolik jich budu na přehoz na pohovku potřebovat. Háčkovat je budu jenom tak oddechovým tempem a až to bude, tak to bude Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky