sobota 18. února 2012

záclonka a dečka se srdíčkovou bordurou

Před časem jsem se zmínila o nové filetově háčkované borduře se srdíčky. Původně jsem měla v plánu jenom záclonku na chodbové okénko místo té s vánočními hvězdami. Nakonec jsem k záclonce udělala i dečku na komodu aby to i na chodbě bylo pěkně sladěné.
Opět problém s focením do světla :(





Všechny kytičky co mi na okénku kvetou už znáte. Červené kalanchoe jsem fotila na začátku adventu se stromečky z papíru, Kvete nepřetržitě a pořád mu dorůstají nová poupátka. Nehnojím ho a zalévám maličko jednou týdně a je to takováhle krása. Mini narcisky jsem si koupila loni touto dobou na jarní výzdobu, po odkvětu a zaschnutí cibulek jsem je vyndala ze země, uložila do tmy a na podzim opět vysadila do květináče, který jsem nechala venku na zahrádce. S modrými hyacinty jsem udělala to samé. Před Vánocemi jsem je ze zahrádky donesla domů a takhle mi na chodbě vykvetly. Hyacinty mají sice květy malé budu je muset letos už nasadit do záhonu, ale i tak náherně voní.


No a tady ještě dečka. Záclonka i dečka jsou ušity z bílého tesilenu, krajku jsem háčkovala z Moniky.







Komoda i okénko, záclonka bohužel vidět není.



Jestli se vám tahle bordura líbí, přikládám předlohu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky