čtvrtek 19. července 2012

Háčkovaný klobouček

Krásný večer vám přeji. Nějak mi v posledních dnech dochází inspirace pro nové články. Na zahradě je všechno po deštích a větrech poničené, počasí spíš připomíná časný podzim a do nějakého velkého tvoření se mi taky nechce uprostřed tohohle podivného léta pouštět. Ale přece jenom něco nového mám. Uháčkovala jsem klobouček, měl sice vypadat trochu jinak, ale měla jsem asi jinou sílu příze než bylo v popisu. Ani výběr barev není zrovna ideální, ale popadla jsem klubíčka "co dům dal" no na zahradu v takovém vichru jaký byl včera a dneska se bude hodit Smějící se





Zaujala mě kytička, která by se dala použít jako ozdoba na cokoli...




A až mě klobouk omrzí, pořádně ho naškrobím a může sloužit třeba jako dekorace ...




A teď už mi nezbývá než vám popřát krásné letní dny, snad si toho sluníčka ještě trochu užijeme Úžasný

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky