sobota 14. července 2012

Uplakaná sobota

Dneska ráno jsme se probudili do krásného slunečného dne. Už jsem si říkala jak je to fajn, že deštivá předpověď počasí nevyšla a po obědě jsem se chystala vyrazit do lesa ještě na trochu borůvek. Jenomže v poledne se obloha zatáhla, začalo pršet a s maličkými přestávkami vydrželo až do šesti do večera. Uzívané tmavé odpoledne mě vůbec nebavilo a proto když v šest začalo svítit sluníčko vyrazila jsem na zahrádku pořídit aspoň pár fotek. Všechno je po každodenních lijavcích celé omoklé a oválené od hlíny. Přesto bylo při večerním sluníčku co fotit.
Klematis mi takhle kvete asi po třech letech a ještě má spoustu poupat.





Ještě pořád kvete levandule, už ji ale netrhám zbytek květů jsem nechala včelám a motýlům.








Letos mám tři cukety a že se činí. Už jsem pekla slaný koláč, buchtu, rozdávám a pořád rostou další a další...




Nepřízeň počasí ale vůbec nevadí ve skleníku. Rajčata dozrávají o sto šest, po té co jsem papriky zbavila mšic i ony vypadají na bohatou sklizeň a dozrává i několik hroznů vína.







Všem vám přeju prima zbytek víkendu a hlavně málo deště a dobrou náladu za každého počasí Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky