pátek 24. srpna 2012

Háčkovaný podhlavník

Tak jsem konečně dodělala dílko z barevných čtverečků. Vy které jste hádaly, že ze čtverečků bude polštářek jste měly vlastně pravdu. Klasických polštářů máme spoustu, ale váleček pod hlavu chyběl. Už je to napraveno a dokončeno Usmívající se
Tak takhle vypadal základ válečku z háčkovaných čtverečků.


Na boky jsem uháčkovala dvě barevná kolečka z posledních zbytečků přízí.
Jako předlohu jsem použila základ na háčkovanou kabelku, kterou najdete zde




Uvnitř háčkovaného potahu je váleček ušitý z bavlněné látky, který je vyplněný molitanovou drtí. Aby se dal háčkovaný potah sejmout a vyprat, všila jsem jako zapínání nekonečný zip, který jsem si v poslední době hodně oblíbila.






Všem vám přeju krásný, klidný a pohodový víkend Úžasný

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky