čtvrtek 3. ledna 2013

Čekání na jaro?

Pohled na teploměr připomíná v prvních dnech tohoto roku předjaří, ale pohled do kalendáře už tak lichotivý není. Nemám ráda zimu! Nemám ráda tyhle pošmourné krátké dny bez sluníčka a možnosti posezení venku. Navíc mám stále ještě až do konce týdne dovolenou, tím pádem spoustu času a proto tohle zatracené období asi vnímám víc než v kolotoči všedních dnů. Prostě mi nezbyde nic jiného než to do toho jara nějak překlepat a aby to šlo lépe neodolala jsem a včera v Lidlu si koupila kytici krásných tulipánů, no uznejte že takovýhle krásný kus jara za padesát korun jsem tam nechat nemohla Smějící se


A proto že jsem doma a mám spoustu času, vytáhla jsem asi po dvou letech háčkovanou dečku a včera večer ji naškrobila a vypnula. Do rána byla suchá a k tulipánům se mi moc líbí.


Dneska vám taky ukážu jeden svůj vánoční dárek. Tuhle formu jsem na podzim našla na Fléru a napsala o ni Ježíškovi. Měla jsem stejnou po babičce, ale před léty jsem ji rozbila a od té doby jsem žádnou ani podobnou neviděla. Pak když jsem objevila tuhle byla jsem nadšená, jenom nevím proč ji vyglazurovali takovouhle šílenou barvou! No nevadí, dneska jsem v ní upekla ořechovou bábovku, povedla se tak jsem jim tu barvu odpustila Usmívající se






Mějte krásné dny a ať nám ta zima rychle uteče Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky