pátek 22. února 2013

Hotový polštář a prošívání

Krásný páteční večer vám přeji. Předem chci poděkovat za spoustu milých komentářů k minulému článku. Bolavé ruce se pomaličku lepší, no a já zase pomalu začínám tu a tam něco dělat. Čtverečky na polštář byly uháčkované už nějakou dobu, ale chyběla správná látka tu jsem si objednala s látkami na deku, ale nějak nebyla chuť do šití polštářku. Včera jsem se do něj pustila a tady je.




No a deka, to je skoro noční můra. Je obrovská a těžká. Minulý týden jsem došila vrchní díl a úplně se tím odrovnala. Takhle vypadá - zatím...


Začala jsem prošívat. Na stroji to nejde, jak jsem psala deka je veliká a můj maličký šicí stroj si s ní neporadí. No a moje ruce zatím taky moc ne, včera jsem ji ale po týdnu vytáhla a kousek ručně prošila. Jestli mi to půjde takhle rychle mám do příští zimy o zábavu postaráno Překvapený


No a bábovka na sobotu. Vyzkoušela jsem nový recept a zatím je horká. Jestli bude dobrá recept určitě přidám.



Mějte se krásně a užijte si báječný víkend Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky