pondělí 8. dubna 2013

Háčkované polštáře

Tak to vypadá, že se nám konečně vrátilo sluníčko a s ním i jaro. Ptáci zpívají a nebýt docela nepříjemného větru bylo by úplně krásně.
V posledních dnech jsem ještě uháčkovala dva polštáře. Jeden kulatý a jeden čtverečkový. Jeden kulatý už jsem kdysi háčkovala a teď jsem mu udělala ještě jeden povlak na převlečení. Čtverečkový je háčkovaný z Katky a kulatý z Kačenky a zbytků co dům dal. Vzor na kulatý polštář jsem objevila tady a háčkovala jsem trochu podle vzoru a trochu podle toho co mě napadlo. Zadní strana polštářů je látková a zapínání na zip.










Vypadá to, že s příchodem jara bude pomalu ručním pracem odzvoněno a rychle se vrhneme na zahrádky napravit to, co napáchala dlouhá zima.
Mějte tedy krásný nový týden a užívejte jara Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky