neděle 28. dubna 2013

Záclonka s růžemi

Krásné nedělní odpoledne vám všem přeji. Opět si s námi zahrává počasí, včera bylo 25 stupňů a dneska pouhých devět, opět taková změna kterou vůbec nemám ráda. Čekala jsem že aspoň zaprší a zahrádka dostane tolik potřebnou vláhu, ale nespadla ani kapka.
Včera jsem taky konečně doháčkovala záclonku s růžemi. Některé z vás si možná pamatují z podzima růžičkovou borduru že z ní bude záclonka do ložnice jsem věděla, ale pořád jsem nemohla narazit na vhodnou látku, ke které bych hotovou borduru přišila. Nakonec jsem to vzdala a záclonku uháčkovala celou. Jen tak pro představu, dlouhá je 170 cm a široká 55 cm. Vyfotila jsem ji hned po doháčkování, teď visí naškrobená na šňůře a až bude úplně hotová vyžehlená viset na okně, určitě ji taky vyfotím.







A takhle krásně včera kvetl hlaváček, dneska jsou kvítky zavřené...


Přeji vám krásný zbytek posledního dubnového víkendu Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky