středa 3. dubna 2013

Zase ten kocour :)

V první řadě bych vám všem chtěla poděkovat za tu spoustu komentářů k minulému článku. Vám všem komu se líbil Pájin a Matějův sněhový Zajdulák musím říct, že ještě stále stojí v celé své parádě na dvoře, který je už skoro bez sněhu Usmívající se

Našeho kocoura pozorujícího z pohodlného místa na opěradle křesla ptáčky v krmítku už znáte...





... ale já mám už pár dnů novéko kocoura, upaličkovala mi ho podle své první vlastní předlohy Adélka a na Velikonoce dovezla.



A já jsem konečně dneska našla volný rámeček a kočičáka dala za sklo a už mám Ferdy dva Usmívající se





No a jinak u nás aktuálně poletuje sníh, ale na zemi se zatím nedrží a tak to snad i zůstane.
Mějte všichni pohodovou druhou polovinu prvního dubnového týdne Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky