úterý 7. května 2013

Magnólie, bonsaj a hádanka nakonec

Dneska máme počasí jako na houpačce. Ráno jsem cestou do práce promokla, potom svítilo sluníčko a zase pršelo a do toho pořádně fouká.
Magnólie pomalu odkvétá a mě to nedalo a ještě dneska jsem ji naposled vyfotila. Loni vůbec nevykvetla, většina poupata zaschla a opadala a to co zbylo zmrzlo při posledním jarním mrazíku. Za to letos si to vynahradila i za loňský rok!







Venkovní azalky mají veliká poupata, ale ještě nekvetou, jenom tahle ze které si Pája pěstuje bonsaj. Zimovala doma a proto je trošku přirychlená.



No a potom jsem musela vyfotit všude přítomné pampelišky, to je krása tahle maličká sluníčka!!!



A nakonec slíbená hádanka. Před třemi týdny jsem nasela semínka a tohle mi z nich vyrostlo, poznáte co z těchto malých semenáčků, které vypadají jako balónky nakonec bude ?





No a jestli uhodnete, nabídněte si borůvkový koláč s tvarohem, ale rychle už ho moc není Mrkající




Mějte se báječně a užijte si pohodový zítřejší sváteční den Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky