středa 15. května 2013

Zahrada v polovině května

Než budeme pokračovat v toulání Prahou zvu vás na procházku po naší zahradě. Vypadá to, že ledoví muži nás letos ušetřili a dočkáme se nejrozkvetlejšího období roku. Nejranější azalky už začínají kvést a poupata už pukají i rododendronům. Dneska bylo krásné počasí tak jsem cvakla pár snímků i když do plného květu ještě pár dnů schází, jenže potom už nepokvetou jabloně ...







Hodně starých stromů na naší zahradě jsme už pokáceli, protože jablka jsou všechna červivá a ani chuť za moc nestojí, tahle má taky jablka tak maximálně na štrůdl, ale když kvete je to krása.



Loni na podzim jsem vysázela nový záhon jahod keříky vypadají dobře a už začínají kvést. Dva roky už jsme žádné jahody neměli tak doufám, že letos nám špačci nechají aspoň ochutnat.



A aby jsme ochutnali co nejdřív nasadila jsem pár rostlinek i do truhlíku na přirychlení a už brzo budou Usmívající se



Loni jsem dostala od švagrové růžově kvetoucí jahody. Nasadila jsem je do starého škopku a jejich květy vypadají krásně, jsem zvědavá jaké budou plody.



I víno ve skleníku slibuje bohatou úrodu tak uvidíme jak to dopadne



A nakonec šeřík z naší zahrady ve váze od Leničky posílám vám tu vůni s přáním krásného večera

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky