pondělí 13. května 2013

Za kulturou do Prahy

Krásný pondělní večer vám přeji. U nás už zase prší, no co se dá dělat pozvu vás tedy na výlet, který jsme podnikli o uplynulém víkendu. O cestě do Prahy bylo rozhodnuto ve chvíli, kdy jsem z rádia uslyšela o unikátní výstavě děl Alfonse Muchy ze sbírky Ivana Lendla a fakt, že výstava bude navíc realizována v Obecním domě moje rozhodnutí ještě upevnil. Pečlivě jsem sledovala přípravy výstavy a čím dál víc se těšila a plánovala cestu do Prahy. Nakonec to dopadlo tak, že jsme v hlavním městě stávili celý víkend nabitý kulturou až k prasknutí. Začneme tedy sobotním polednem kdy jsme si vystáli docela slušnou frontu před Obecním domem.
No a protože nebylo třeba aby nás stál ve frontě celý zástup, já jsem vyfotila pár snímků v interiéru. Bohužel jenom na chodbách, sice jsme měli naplánovanou prohlídku interiérů s průvodcem, ale protože na večer jsme měli lístky na muzikál časově jsme to už nezvládli tak snad někdy příště









Na výstavě se fotit nesmělo, ale vůbec mi to nevadilo, byla tak nádherná že by mě ani nenapadlo kazit si ten fantastický zážitek přes hledáček fotoaparátu!
V předsálí výstavy je možnost nechat si vytisknout podle originálního díla reprodukci a věřte, že nebudete vědět kterou. Já jsem si vybrala už na výstavě obraz léto fotku jsem si vypůjčila z oficiálních stránek výstavy a tady je.


No a při odchodu ještě foto fronty, která se odpoledne ještě prodloužila až daleko na chodník.



V sobotu trochu pršelo a proto jsem se na vyfocení Obecního domu zvenku vrátila ještě v neděli, když jsme se šli podívat na pražský maraton.






Tak to je pro dnešek všechno, ale do Prahy se ještě několikrát vrátíme.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky