neděle 10. května 2015

Víkend v Ráji...

Krásný nedělní večer Vám přeji!
Máme za sebou druhý prodloužený víkend. Ten náš byl ještě o jeden den delší. Ve čtvrtek časně ráno jsme vyrazili na pár dnů do Českého ráje. Nebyla to moje první návštěva tohoto pohádkově nádherného kraje. Už v polovině osmdesátých let jsem tam byla s partou kamarádů a nějakých patnáct let na to znovu už s manželem a dcerkami.
Už poprvé se mi tam tak líbilo, že mi bylo jasné, že se sem budu čas od času vracet.
V létě se nám do Českého ráje nechtělo, kvůli davům turistů, kteří do těchto míst míří. Však on i tenhle květnový víkend s trochu aprílovým počasím byl hodně náročný.
V Českém ráji je toho k vidění tolik, že týden je málo natož pouhé tři dny. Museli jsme se tedy rozhodnout, kterou část si tentokrát prohlédneme a zvítězila Hrubá a Malá Skála. Ubytování jsme měli zamluvené v Radvánovicích u pana Krejsy v penzionu U Marušky. Byla to velice dobrá volba. Příjemné ubytování, bohaté snídaně, milý personál a pár set metrů do hruboskalského skalního města.


Stihli jsme toho opravdu hodně. Několik skalních měst, hrady, zámky, rozhledny... každý den jsme nachodili víc jak dvacet kilometrů po přírodních a kultuních památkách. Nějaký čas mi potrvá, než všechny fotky přeberu a určitě pro vás připravím několik reportáží a třeba vás inspiruji pro výlet, protože tenhle kraj opravdu stojí za vidění.
Ať je to Hrubá skála...




Kopicovy skalní reliéfy...
hrad Frýdštejn...


Dlaskův statek...


a všechny ty výhledy a rozhledy!







Přeji vám pohodový nedělní večer, klidný nový pracovní týden!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky