středa 19. ledna 2011

Meruňkové muffiny s čokoládou

Tak tady jsou slíbené včerejší muffiny :)
muffiny

Už pár let mám doma kuchařku Dr. Oetkera Pečeme s láskou 4, plnou bleskových hrk-hrk receptů. Nějak jsem k tomuto stylu pečení neměla důvěru, přestože mě kamarádka přesvědčovala, že to funguje, odhodlala jsem se hrk-hrk pečení vyzkoušet až včera a docela jsem nevěřila vlastním očím!
Vyzkoušejte a určitě neprohloupíte, recept je na 12 muffinů a i s přípravou máte za půl hodiny hotovo.
Na těsto budeme potřebovat:

150g hladké mouky
3 kávové lžičky prášku do pečiva
75g moučkového cukru
1 vanilkový cukr
50g čokolády nalámané na malé kousky
4 celá vejce
75g rozpuštěného vychladlého másla
12 půlek kompotovaných meruněk

Postup:
Mouku promícháme s kypřícím práškem a prosejeme do mísy, která se dá uzavřít víkem. K mouce přidáme ostatní suroviny, uzavřeme víkem několikrát intenzivně protřepeme, asi půl minuty. Potom těsto z boků mísy setřeme stěrkou, formičky na muffiny vyplníme do půlky těstem a na povrch položíme rozkrojenou půlku meruňky, pečeme asi 15-20  minut na 170 stupňů.

muffiny

muffi

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky