neděle 10. července 2011

Kde rádi odpočíváme

Dneska bych vám chtěla ukázat naše místečko na zahradě kde rádi odpočíváme.
Altánek je starý bezmála čtyřicet let a jeho okolí se za tu dobu několikrát změnilo až do dnešho stavu se kterým jsem už skoro spokojená
Nejdřív, ale to si pamatuju jenom vzdáleně byl vedle veliký keř šeříku ten vystřídala voliéra pro andulky a nakonec dětská houpačka, která už byla spoustu let nevyužitá a zbytečně zabírala místo. Tu letos na jaře nahradila houpačka nová a protože vedle ní opelichaný altánek působil podivně, dostal nový venkovní nátěr a když už jsem byla s tím natíráním tak rozjetá dostal zcela nový kabátek i uvniř.




Konečně vykvetla první gazánie, jsou to jediné letničky které jsem letos pěstovala ze semínka, za houpačkou jich mám celý záhonek, jsou plné poupat a už se moc těším až vykvetou.




Z druhé strany altánku mi právě kvete bílá hortenzie

A příště vás pozvu do altánku, dveře už znáte, fotila jsem na nich levandulové paličky.


VŠEM VÁM PŘEJU KRÁSNÝ A KLIDNÝ NOVÝ LETNÍ TÝDEN

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky