neděle 25. prosince 2011

Vánoční stromečky

Štědrý den je za námi a já doufám, že jste ho všichni strávili v klidu a pohodě jako my. Bylo to fajn, den utekl v přípravách na štědrovečerní večeři a po odpolední procházce zakončené sklenkou svařeného vína jsme se vrhli na dokončení večeře.
Dárečků pod stromečkem byla spousta a snad každý z nás tam našel alespoň něco z toho co si přál.
No a jako každý rok jsme tento krásný den zakončili půlnoční mší v našem kostelíku a krátce před půlnocí zdravě vymrzlí a unavení jsme zalehli do postýlek.
A takovéhle jsou letos naše stromečky. Ten hlavní pod který nám Ježíšek naděluje dárečky jste už mohli vidět na mém druhém blogu.


Tohle srdíčko s andělíčkem jsem dostala k svátku, shodou okolností jsem ho den předem okukovala v jednom obchůdku, ale protože už jsem měla v košíku skleněné ptáčky nakonec jsem si ho nekoupila.



A tohle je náš druhý stromeček, je to taky borovička, ale je mnohem menší a ozdobený jenom perníčky s slaměnými ozdobami.




A tady je něco z mých dárečků, byla jsem asi opravdu hodná a vypadá to, že už konečně nebudu pořád hledat nůžky, dostala jsem jich celou sadu a taky nádhernou formu na bábovku a spoustu keramiky a dolších krásných věciček.


Všem Vám přeju krásný zbytek vánočních svátků Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky