neděle 1. ledna 2012

Panenka s květinkou

Ani se to nezdá a najednou jsme o rok starší. Nový rok je tady a zase začne obvyklý kolotoč všedních i nevšedních dnů. Já se budu snažit navázat na minulý rok a doufám, že se vám moje výrobky a nápady budou líbit a snad některým z vás poslouží i pro inspiraci vlastního tvoření.
Já jsem těsně před koncem roku ušila posledního vánočního andělíčka na přání a hned jsem se pustila do šití panenek. Nápad na tuhle jsem nosila v hlavě od konce léta a její ušití jsem plánovala na předvánoční dobu, bohužel čas nejde zastavit a tak panenka vznikla až teď. Inspirovala jsem se Pipi punčochatou, první nápad byl ušít nohy rovnou z proužkaté látky, ale nesehnala jsem vhodnou, proto přišly na řadu pletací jehlice a barevná klubíčka.
Pletené punčošky mají tu výhodu, že se dají sundat a panenka se hned naladí na teplejší dny roku. A proto aby punčošky vynikly je o celých sedm centimetrů větší než všechny moje dosavadní panenky měří rovného půl metru.
Pořád jsem nemohla nějak přijít na to čím panenku dozdobit a nakonec padla volba na háčkovanou květinku teď může připomínat sněhovou vločku a v létě třeba kopretinku.
Fotila jsem včera ráno na sněhu, ještě o půlnoci mrzlo a krásně sněžilo a dneska od rána prší a sníh rychle mizí. Kdoví, třeba nám v tomto novém roce, který prý nemá přinést nic dobrého prší trochu toho štěstí Usmívající se

A pokud se vám panenka líbí, můžete juknout do obchůdku, brzo jí tam přibyde ještě sestřička :-)





Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky