čtvrtek 19. ledna 2012

Trocha pletení

Krásný čtvrteční večer vám všem. Tak jaképak je u vás počasí? U nás nachumelila sněhová peřina. Ještě celé dopoledne sněžilo, ale odpoledne začalo pršet a prší a prší. Všude je břečky po kotníky, no zkrátka letošní zima jde opravdu z extrému do extrému. V pondělí ráno bylo -13 potom dva dni jak na jaře no a dneska sněhovo dešťová kalamita. Nejlepší je sedět doma za kamny a něco tvořit.
Já jsem tedy konečně vytáhla dva roky rozpletený svetr a o vánočních svátcích se pustila do dokončení. Pletla jsem ze zahraniční příze Magic Design. Je to směsová příze 20 % vlny a 80% acrylu je heboučká a velice příjemná na nošení.


Zbývaly mi doplést jenom rukávy tak jsem měla hotovo poměrně rychle. Mám ráda u teplých svetrů roláky, vlny jsem měla spoustu a ještě mi zbylo na čepici, ve které zapózovala Pája.



A i po upletení čepice mi ještě dvacet dek zbylo, tak jsem ještě začala plést nákčník, ale ten už zase odpočívá v rozdělaných věcech. Poprosila mě jedna paní o uháčkování téměř dvou mertů srdíčkové bordury tak mám zase na nějakou dobu o práci postaráno. Docela dlouho už jsem neháčkovala a je to zase příjemná změna Mrkající


Mějte se krásně, přežijte poslední pracovní den tohoto týdne a užijte si prima víkendík :))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky