čtvrtek 5. ledna 2012

Znovu japonské balónky

Tak co říkáté na letošní způsob zimy? Mě to připadá tak trochu šílené, u nás od včerejšího večera prší a počasí připomíná spíš listopad než leden. Vánoce za námi a do jara daleko, zkrátka čas jak stvořený pro tvoření za dlouhých zimních večerů. Před Vánocemi se mi tak nějak vyprázdnily krabice se zásobami do obchůdku, tak jsem zase začala trochu tvořit. Panenku už jsem vám ukazovala, brzo jí přibyde ještě sestřička, ale teď jsem se pro změnu pustila do velice oblíbených japonských balónků. Je to s nimi práce titěrná a víc jak tři nebo čtyři najednou se ušít nedají. Vždycky si říkám, že tyhle už opravdu byly poslední, ale za nějaký čas se zase pustím do dalších. Tak tohle jsou ty opravdu zatím poslední, které jsem dokončila včera.
Pomalu se nám blíží víkend, jak já se na něj těším! Vstávání po páté ráno po dvou týdnech dovolené bylo hodně náročné.
O víkendu budu šít Andělku na přání a snad dodělám druhou panenku v podkolenkách. Tak se mějte všichni krásně a užívejte víkend podle svých nejlepčích představ Usmívající se







Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky